DILLUNS, 11 DE MAIG DE 2020.

HORARI.

1. VALORS.

En aquesta activitat heu d'omplir aquestes preguntes.

El meu nom és _______________________________.

Jo vaig nàixer el dia _______de/d _____________ de l'any_______________.

Tenc ________anys.

M'agrada jugar a _________________________________________________________________.

L'animal que més m'agrada és __________________________.

Els meus amics i amigues són:________________________________________________________.

A la meva casa viuen _______________________________________________________________.

Amb els meus amics i amigues m'agrada fer:____________________________________________.

Amb la meva família m'agrada fer:____________________________________________________.

El darrer llibre que he llegit ha sigut:___________________________________________________.

M'agrada molt_____________________________________________________________________.

No m'agrada gens_________________________________________________________________.



2. CASTELLÀ.

La semana pasada vimos los artículos definidos, hoy veremos los indefinidos.
Los artículos definidos se refieren a personas, animales o cosas concretas. 
Ex La mesa de mi habitación es blanca.

Los artículos indefinidos se refieren a persones, animales o cosas no conocidos.
Ex. He visto un perro por la calle.



 Completar con el artículo que corresponda.
                                                     

En este ejercicio se pueden utilizar artículos  definidos o indefinidos. 
Hay sorpresa , en dos recuadros no se tiene que escribir  nada.👍


3. MATEMÀTIQUES.

En aquesta pàgina tant sol s'ha de fer la resta que et resulta més fàcil.
El resultat de la resta 76 -9=-----  i de 62-15 =----------- , s'ha d'escriure.

Aquestes restes es poden fer igual que la pàgina 16, de la forma que et resulta més fàcil.

74-7=67

74-4=70-3=67






4. ART.

Aquesta setmana torn a posar els cartells de les fotografies, per donar temps als alumnes  que no han pogut enviar-les.

                                                                                   










Comentarios

Entradas populares de este blog

MR RABBIT AND MR TURTLE